2XKO
TEAM UP. TAG IN. Welcome to 2XKO, the free-to-play fighting game from the makers of League of Legends and VALORANT. 2V2 COMBAT In 2XKO, good teamwork makes the difference between victory and defeat. Fight solo to control both champions on your team, or grab a friend to duo with. Switch up your game every match with Fuses, powerful playstyle modifiers that change the rules your team plays by. LEGENDARY FIGHTERS League of Legends’ iconic champions take the stage with fresh movesets inspired by the MOBA and reimagined for fighting games. Immerse yourself in the world of Runeterra with beautifully crafted stages, cutting-edge 2D graphics, and original music tracks that bring your battles to life. LOBBIES & MATCHMAKING Step into a virtual arcade where your next duo partner—or rival—awaits. Ranked, Casual, and Private lobbies let you play your way whether you wanna compete, spectate, or just mash. Plus, with best-in-class rollback netcode and anti-cheat systems, 2XKO delivers fair, lag-free gameplay every time you queue up.