10 Seconds to Win!
Reach the goal as fast as you can in tough-but-fair precision platforming challenges! Take the role of an agile little blonde hero as he leaps and dashes his way to glory in 10 Seconds to Win! This is a precision platformer where you only have 10 seconds to complete each single-screen challenge. Run, jump and air dash to avoid spikes, spinning saw blades and more as you try to reach a trophy cup on the far side of the stage. Can you master all 100 levels with increasing difficulty in time?