Trine 4: The Nightmare Prince
Experience the most complete Trine ever created! The Trine series returns to the magic of 2.5D with Trine 4: The Nightmare Prince! The three heroes of the best-selling adventure series are back, sent on a quest to retrieve the troubled young Prince Selius. Amadeus the Wizard, Pontius the Knight, and Zoya the Thief are joined together once again on a thrilling quest through fantastical fairytale landscapes teeming with danger. Prince Selius suffers from intensely dark dreams and, due to his magical talents, monstrous nightmares are able to slip into reality and wreak havoc on the waking world. Amadeus, Pontius, and Zoya must find the afflicted prince and resolve the desperate situation before the world is engulfed by the Nightmare Prince's shadows. Trine 4 reaches new heights in the series, bringing the most complete gameplay experience ever to fans and new players alike!