In the explosive finale to the Arkham series, The Scarecrow returns to unite an impressive roster of super villains, including Penguin, Two-Face and Harley Quinn. Batman: Arkham Knight introduces Rocksteady's Batmobile, which is drivable for the first time in the franchise. This legendary vehicle combined with the acclaimed gameplay of the Batman Arkham series, offers gamers the ultimate Batman experience as they tear through Gotham City.