Hi-Fi RUSH: Teamplay Costume Pack
Unlock additional cosmetics for Chai and the crew, inspired by the looks of their fellow teammates! The Teamplay Costume Pack features six cosmetic outfits - one for each character - in the style of one of their allies, including an 808-themed outfit set for Chai with interchangeable costume parts and matching guitar. Note: The Teamplay Costume Pack is available subject to purchase and contains content not included in the base game or the Hi-Fi RUSH Deluxe Edition. Hi-Fi RUSH base game is required to access the Teamplay Costume Pack.