My Little Pony: A Zephyr Heights Mystery
Take the magic of friendship to new heights in a mystery adventure for one or two ponies. Play as Sunny, Hitch, Izzy, Pipp, Zipp, or Misty and use special abilities to explore Zephyr Heights, a gleaming cloud kingdom full of exciting quests and collectibles. With the everypony working together, you can stop the unstable magic that’s turning phones into pizzas, breaking gravity, and splashing colors everywhere! You’ll also have fun with your pony besties in minigames like Pipp’s Photo Shoot and Sunny’s Smoothie Delivery, plus a closet full of custom accessories to style your characters with.