Exoprimal Survival Pass Premium Tier Bundle
This value pack contains the premium tiers of all four seasons of the Survival Pass! These special rewards let you get more out of the wargame! Contains the following content: Exoprimal Survival Pass Season 1: Premium Tier Exoprimal Survival Pass Season 2: Premium Tier Exoprimal Survival Pass Season 3: Premium Tier Exoprimal Survival Pass Season 4: Premium Tier The products included in this set can also be purchased separately. Please be careful of duplicate purchases. *This product unlocks the premium tier of the Survival Pass for each season. Unlocking the premium tier allows for additional item rewards to be received upon level-up. *The season will change on the first of every month. *Seasons will progress in order from Season 1 through to Season 4. After Season 4 ends, Season 1 will begin again. *You can confirm the current season in-game or on the official web manual. Note: This DLC is only playable on the Microsoft account that purchases it. Even if you are the organizer of a family group, family member accounts will not receive it.