THE FINALS
Come out on top, reach THE FINALS, and win the hearts of the viewers. In THE FINALS, nothing can stand in your way. Crash through walls and ceilings, destroy anything and everything in sight, and build bridges and barricades in this fast-paced, high-stakes fight for fame on the world’s biggest stage. THE FINALS may be a team sport, but you’ll fight for individual glory too. Build your contestant with a wild combination of looks, abilities, accessories, weapons, and gadgets. Trap and surprise your opponents with a range of dynamic tools scattered throughout the arena. Send exploding canisters of gas and goo through the air, burst through windows, or drop fire from above. Use moving platforms, ziplines, jumppads, and more to create treacherous and unforgettable moments. Take out your enemies with garbage cans, flower pots, office chairs, and hospital beds. Only your imagination sets the limits.