Artists of the World Bundle
Artifex Mundi means “The Artist of the World” and we do our best every day to live up to that name. This bundle includes eight of the best of our adventure games to get started with Hidden Object Puzzle Adventure genre games. Get eight highly immersive adventure games in one amazing package and then dive into the worlds of puzzles and investigations. Irony Curtain: From Matryoshka with Love Irony Curtain: From Matryoshka with Love is a satirical point and click inspired by the classic adventure games. It smuggles you out of your comfort zone and throws you into the middle of a Cold War spy intrigue - where there’s an even bigger game being played … Endless Fables 3: Dark Moor Face an eerie legend of Scotland! Ghost Files 2: Memory of a Crime Stop a series of terrible crimes! The Secret Order 7: Shadow Breach Secrets hidden inside an ancient artifact are clawing at the edge of reality. Scarlett Mysteries: Cursed Child Experience an interactive gothic horror novel! Queen's Quest 4: Sacred Truce Restore peace in the realm of the Five Kingdoms! Queen's Quest 3: The End of Dawn Become a true alchemist! Noir Chronicles: City of Crimes Step into the shoes of Alfred Fox, a private eye with a knack for getting into trouble, and confront the danger looming over your old flame, Barbara Le Purr.