Hi-Fi RUSH: Bossplay Costume Pack
Dress up your crew with this set of six outfits inspired by the ruthless bosses of Hi-Fi RUSH! The Bossplay Costume Pack contains six cosmetic outfits, one per character, and can be accessed via the Hideout in-game. Switch up your style for your next playthrough or show off the new threads in Photo Mode – being bad never looked so good! Note: The Bossplay Costume Pack contains new cosmetic items not featured in the Hi-Fi RUSH Deluxe Edition Upgrade cosmetic pack. Hi-Fi RUSH base game required to access this content. Players get access to the other items after beating the opening stage and can change their outfits in the Hideout.