Still Wakes the Deep - The Complete Collection
This bundle contains the multi-BAFTA-award-winning narrative-horror Still Wakes the Deep, and its haunting expansion, Still Wakes the Deep: Siren’s Rest. About Still Wakes the Deep: 1975. Disaster strikes the Beira D oil rig off the coast of Scotland. Navigate the collapsing rig to save your crew from an otherworldly horror on the edge of all logic and reality. About Still Wakes the Deep: Siren’s Rest: 1986. Over a decade has passed since the Beira D incident. A specialist dive team journeys to the North Sea to uncover the truth.