CyberHeroes Arena DX
CyberHeroes Arena is a mecha-themed auto battle roguelite ready for major fun! Choose your robot, create your build and destroy all cyber monsters to survive. Move around avoiding enemies while automatically shooting; Collect money to buy skills and items. Complete missions and unlock all the playable robots. And try to survive the 18 waves to win. There are a total of 7 different robots, and each hero has unique attributes, making each run different and unique. Face various enemies and survive by buying different skills and items with numerous special effects to obliterate your opposition! Features: * Automatic battle system. * More than 40 skills. (Sky Cannon, Infected Rain, Tranquilizer Bomb, and much more) * Special Effects Skills. (Stun, Burn, Slow, Poison) * Over 100 items to create your build. * Survive waves from 15 to 90 seconds.