PAYDAY 3
Please note that all paid Heist DLCs will be delisted and become unavailable for purchase on August 25 2026. In the September Update, all previously paid DLC Heists will be included as part of the PAYDAY 3 Base Game at no extra charge for all players! -- PAYDAY 3 is a 1-to-4 player FPS where you live out the ultimate heist fantasy. Tackle jobs in stealth to empty vaults without leaving a trace. Or charge in loud, fight off relentless enemies, and escape with the big score. A deep skill tree, extensive weapon selection and unlockable modifications provide near endless variety, no matter your playstyle. LEGENDARY HEISTERS Put on the mask and become a legend. After years off the grid, the Payday Gang returns to unleash an epic crime wave across New York City. Join the world’s most infamous crew with your customized look, loadout and skills. GIVE IN TO GREED In this life of crime, the only limit is your own ambition. Use cash from heists and challenges to fill your armory with powerful new weapons. Unlock specialized skills and gadgets to enhance your favorite tactics. Gotta spend money to make money! PRECISION OR CHAOS Meticulous preparation or raw violence: The choice is yours. PAYDAY gives you the tools to avoid escalation, but if the alarm goes off, the heist must go on. Cops, SWAT and Special Units will combine forces to take you out. What will your strategy be? BETTER TOGETHER The perfect heist demands coordination. Bots will always have your back, but nothing beats a well-organized team of players. Whether you split up or stick together, you’ll need to overcome escalating threats as one. In PAYDAY 3, your crew is your greatest weapon.