SteamWorld Build Deluxe Edition
The complete SteamWorld Build experience. Get everything you need to enjoy SteamWorld Build to the fullest in this Deluxe Edition bundle. Bundle includes: SteamWorld Build, the city-building and dungeon defense game. Break ground on a new frontier as the planet dies around you! Dig deep and build wide to excavate long-lost spacefaring technology, while ensuring everyone has the vital water, fuel and creature comforts they need! Do you have what it takes to reach the final frontier? SteamWorld Build Mechanized DLC introduces you to your new best friend, The Mech! Explore and manage new mines and solve more puzzles with your new not so little buddy. But be ready to construct your defences to beat the Abominations!