These special rewards give you even more ways to enjoy Leviathan's wargames! Contains the following content: ■ Additional content available with the purchase of Premium Tier - 19 Exosuit skins - 10 weapon skins - 3 decals - 4 emotes - 2 stamps - 7 player tag emblems - 4 player tag backgrounds Note: Exosuit skins are cosmetic items that change the appearance of an exosuit and have no other effect. Weapon skins are cosmetic items that change the appearance of a weapon and have no other effect. Survival Pass levels increase as you play the game, and items become available based on your level. Purchasing the Premium Tier adds additional special rewards. Please note the season when purchasing. Survival Passes correspond to a specific in-game season. This product unlocks the Survival Pass Premium Tier for Season 3. Unlocking the Premium Tier grants access to additional special rewards as Survival Pass levels increase. Survival Passes for previous seasons may be reactivated in the future, and Premium Tiers for past Survival Passes may be made available for purchase again at a later date. *The season will change on the first of every month. *Seasons will progress in order from Season 1 through to Season 4. After Season 4 ends, Season 1 will begin again. *You can confirm the current season in-game or on the official web manual. *This product may also be available in other bundles. Please be careful of duplicate purchases. *This Survival Pass is a season pass that can be used during Season 4. *You can confirm the current season in-game or on the official web manual. Note: This DLC is only playable on the Microsoft account that purchases it. Even if you are the organizer of a family group, family member accounts will not receive it.