This is the Warhammer 40,000: Rogue Trader ultimate experience! The Voidfarer Edition contains: - Warhammer 40,000: Rogue Trader game - Season Pass Get access to both Void Shadows and Lex Imperialis — two massive story-driven expansions with loads of additional content, set to be released in 2024. Each DLC will take about 15 hours to complete. - In-Game Item - Unique Rogue Trader Throne Change the appearance of the throne on your voidship’s bridge to something even more illustrious and befitting of your status as Rogue Trader. - In-Game Item - Firestorm-Class Frigate An alternative voidship to suit your needs, with alternative starting gear and a unique appearance! - In-Game Item - Cherub Pet Allows you to change the appearance of your trusty companion from the regular Servoskull to the Cherub! - In-Game Item - Blast Wave Shotgun Blast your enemies away with this unique shotgun! It allows you to push your adversaries back even if you miss the shot. - In-Game Item - Wrath of Saint Drusus Chainsword Show those heretics how it’s done. While this Chainsword removes the ability to make area attacks, it offers some amazing single target damage through truly devastating combos with your party. - In-Game Item - Heirloom Autopistol The von Valancius Dynasty is venerable and proud, having access to some truly ancient weaponry – this Autopistiol, for example. The mastery required for creating this pistol has been lost to time, but the sheer craftsmanship enables the user to take their gunning skills to the next level. - OST The full collection of our fabulous in-game tracks. Enjoy your favorite music tracks with WAV quality to hear all the nuances and whispers of the Void. - ArtBook Our high-resolution digital artbook is full of game related art. You will see the concepts and hi-res artwork for characters, environments, landscapes, and so much more.