Hi-Fi RUSH: Traditional Garb Costume Pack
Add some sophistication with cosmetic outfits for your team in Hi-Fi RUSH! The Traditional Garb Costume Pack features a new outfit for each of the six heroes, including a feudal lord-inspired outfit for Chai with matching guitar! Show your foes that a rockstar looks good in any era with the Traditional Garb Costume Pack! Upon purchase, your unlocked cosmetics can be accessed via the Hideout in-game. Note: The Traditional Garb Costume Pack is available subject to purchase and contains content not included in the base game or the Hi-Fi RUSH Deluxe Edition. Hi-Fi RUSH base game is required to access the Traditional Garb Costume Pack.