Crime Boss: Rockay City
Rockay City is still alive and kicking – with new content being added throughout 2025! New adventures await, buddy. Choose from a range of heists & robberies and rise to the top of the criminal underworld! Only then can you become the Crime Boss of Rockay City! Play Co-operatively with friends. Bring your friends across 4 player co-operative multiplayer heists and make the big bucks. Choose your difficulty, create your boss, equip your weapons and perks and play missions alone, with bots or with your friends. Take on single missions or complete co-op mini-camapigns in the story-driven Urban Legends mode or randomise your missions with Shuffle mode. Add some variety by fighting off hordes of enemies in the Rockay Rumble mode. Build up your stash of cash, hire new characters, purchase new weapons or upgrade your perks to increase your chances of taking all the loot. Play with your friends across all supported platforms with cross platform multiplayer and maximise your chances of success with your friends. Earn rewards on top of cash. Earn XP in a universal progression system across both single-player and co-operative game modes! Each level up allows players unlock new weapons, heisters, equipment and skins. Kit yourself for success by customising your loadouts and crew. Keep an eye out for our double XP events to climb the ladder even faster. Operate Solo in the Single-player Campaign! Experienced players can take control of Travis Baker and win all the turf in Rockay City in a roguelite single-player campaign. Build and manage your own crew of criminals and overthrow the current gang leaders in the city. Earn cash from completing missions, level up your heisters and gain permanent unlocks when you die to help you get closer to your ultimate goal in the next run. With dozens of missions to choose from in the campaign, each randomised at the start of each run, you can make a name for yourself through petit thievery or grand, over the top heists.