Kingdom Rush Origins
Kingdom Rush Origins is the third installment of the award-winning Kingdom Rush saga, loved by millions and earning accolades from gamers and critics around the globe. Take a trip back to the beginning, before Vez’nan ever thought to threaten the kingdom with the gem of power, and experience even more of the lightning-fast, exceptionally captivating gameplay that made the franchise a cornerstone of essential tower defense games. In this exciting prequel, command your elven army and defend mystical lands from sea serpents, evil sorcerers, and wave after wave of gnoll tribesmen, all with the help of brand-spankin’ new towers, heroes, and spells to fend off every last baddie. Kingdom Rush Origins packs in a treasure trove of new content and features while keeping the signature look that millions have come to love.