GUNGRAVE G.O.R.E: BLOOD HEAT
Gunfire Beyond Death, Begins Again. GunGrave Gore, which heralded the legendary gunslinger's return, has been Full Rebuild and returns as “GunGrave Gore Blood Heat.” The GunGrave series is a hard-boiled action shooter IP that has been running since the early 2000s. It has been loved by many fans for its heavy gunfights, stylish direction, and the intense theme of “revenge beyond death.” Rebuilt, a new generation of GunGrave Built with Unreal Engine 5, GunGrave Gore Blood Heat inherits the series' essence while offering a new experience through evolution suited for modern hardware. Enhanced Graphics and Cinematics Overall visual quality has been upgraded, including characters, backgrounds, VFX, and atmosphere. Alongside enhanced cinematics, it delivers an even more spectacular gunfight action experience. Stylishly upgraded with a new combat system New systems with a modern sensibility and enhanced stylish movement provide a fresh combat experience. Enhanced controls and tempo Speed and impact tailored to a modern sensibility deliver both weight and satisfaction. Motion upgrades Character animations have been comprehensively improved. Changing the base from 8-direction controls to 360-degree controls has enabled a substantial motion upgrade based on more natural movement. Added Interactions Beyond simple gunplay, it offers a new play experience interacting with levels and objects. Enhanced Enemy AI and Diverse Enemy Characters Enemy AI has been upgraded, and the combat variations of enemy characters have significantly increased. Use the new combat system to eliminate enemies with diverse combat skills. New Characters Characters not seen in the previous game, along with a newly designed Beyond the Grave created by Yasuhiro Nightow , make their appearance. Bullet Ballet, Gun Kata. The beauty that shines amidst powerful explosions and unceasing gunfire—this is Gun Grave Gore Blood Heat.