(Dis)Assemble
In (Dis)Assemble, moving blocks has never been so challenging… or so satisfying. You control two geometric shapes at once—one with each hand. Sounds simple? Wait until obstacles enter the scene. With clean, minimalist 3D visuals, each level reveals a new architectural surprise. One pushes… the other dodges… and you must think in perfect sync. Master the controls, master the space, and guide your duo of shapes to the finish line. If you enjoy games that test your coordination, logic, and patience (sometimes all at once), (Dis)Assemble was made just for you. Highlights: Challenging, rewarding puzzles Unique dual-control, assembly mechanic Colorful, high‑contrast visuals Get ready to assemble, disassemble—and literally rack your brain!