Pocket Rockets
Strap in and get ready for Pocket Rockets, a retro-inspired arcade challenge where precision and strategy are key. Navigate your rocket through hazardous courses, avoid obstacles, collect coins, and manage your fuel to survive. With simple yet precise controls, every move counts as you race to the finish line. Easy to learn but hard to master, Pocket Rockets lets you tap left or right to thrust and manoeuvre your rocket with precision. Collect coins to unlock new rockets, each with unique designs. Dodge hazards and tackle increasingly tricky courses while carefully managing your fuel—run out, and you’ll crash before reaching the goal. With its nostalgic pixel art and classic arcade feel, Pocket Rockets delivers a thrilling challenge with modern polish. Blast through dangerous levels, sharpen your piloting skills, and become the ultimate space explorer. Are you ready for lift-off?