Aladdin: Hidden Objects
Uncover the secrets of the magical East in the new hidden object game! Guide noble Prince through the lively and colorful locations of the luxurious palace, the medieval eastern city, the desert, the ancient temple, and many more on his way to his dream! You see, he needs the Magic Lamp that makes his wishes come true for the most noble goals. On your way, you will encounter cunning and friendship, obstacles and riddles, clues and amazing finds. Unexpected plot twists are guaranteed! Is it okay to trust a fellow traveler? Is this Jinn cunning? Will a vagrant you meet become a reliable friend? Complete the tasks, solve the riddles, work your way out of the traps, and find all your answers in this exciting game! Get some equipment and supplies, grab the map and go! Game features: - Look for items in 360-degree panoramic scenes - Unusual 3D effects and colorful animations. - A variety of tasks: searching for items, spotting the differences, puzzles, restoration of disassembled objects - All that is accompanied by the colorful atmosphere of the magical East and thrilling background music - Build your collection of rewards!