Holiday Bus Bundle
Are you ready for your adventure with FlixBus or your own bus empire on Fuerteventura? Experience the world of large coach buses with Fernbus Simulator on the highways and roads of Europe in over 100 cities and on more than 50,000 km of road network. The MAN Lion’s Coach bus has been recreated in full detail in cooperation with FlixBus, ready for you to drive to bus stations across Europe - day and night and every season of the year. Navigate challenges like road works, traffic jams and accidents to keep up with the tight schedule, check in passengers and sell tickets. Original cockpits including all functions, the highly detailed interior and exterior of the buses as well as the original passenger announcements guarantee an immersive, realistic atmosphere. Thanks to the economy system in the new Tourist Bus Simulator, you will be able to found your own bus company on the popular holiday island Fuerteventura. Your offer comprises scheduled routes, hotel shuttles or sightseeing tours. Furthermore, you also have to manage your fleet, including vehicle care and maintenance, and employee planning. If you are successful, you can continuously expand your fleet. In this game, the entire island has been faithfully recreated including a large number of roads and unpaved tracks, cities, villages and beaches. All areas are accessible. Thanks to the 1:5 scale, even long bus tours can be completed in an enjoyable driving time. The MAN Lion's Coach is available in two sizes. You can choose between different bus designs to find the right one for each task.