CD-RUN
Leap over obstacles and opponents in this arcade-style race royale with one goal: Stay on the screen! Scream with joy and rage as up to 8 players duke it out while navigating procedurally-generated level designs and level altering actions. Four different game modes keep things fun for all the players with competitive and cooperative games! Customize your player's color, eyes, and mouth. Over 1,000 different combinations to set yourself apart from your opponents.