Bundle - Cyber Lab + The Samurai Quest
This package includes the following versions: * Cyber Lab * Cyber Lab (Windows) * Cyber Lab (Series) * The Samurai Quest * The Samurai Quest (Windows) * The Samurai Quest (Series) Dive into two unique 2D platforming challenges with The Samurai Quest and Cyber Lab. This bundle combines two intense pixel art adventures, one with a Japanese soul and the other set in a futuristic laboratory, created for players who seek precision, reflex, and mastery. In The Samurai Quest, take on the role of a skilled samurai on a journey through 30 stages filled with traps and enemies. Use your sword, master the dash, and collect ninja stars to progress while unlocking exclusive artworks along the way. In Cyber Lab, test your reflexes in a high-tech environment full of dangers. Each stage is a fixed screen filled with spikes, lasers, and moving platforms. Collect the access card and reach the exit, but one mistake and everything restarts instantly. With precise controls, detailed retro visuals, and immersive soundtracks, this bundle is perfect for those who love classic challenges with a modern touch.