The Backrooms 1998
The Backrooms 1998 is a first-person found footage psychological horror survival game where it tells the story of a young teen after accidentally falling into the depths of The Backrooms in 1998. Roam freely, mark, explore and try to unravel the story - however you are not alone. Don't scream. TRIGGER WARNING: This game may be disturbing to some audiences as this game contains real disturbing footage, sounds, fear nature, jump scares, gore, extreme violence, murders and intense horror that may not be for the faint of heart. Play this game at your own risk. CAN YOU ESCAPE THE BACKROOMS?