Lunar Axe
Lunar Axe is a point-and-click adventure game with locations and story inspired by real places with incredible hand-drawing art. The story begins after a massive earthquake rocks the city, trapping you inside the ruins of a collapsed building. Now, you must find a way to escape this abandoned house, unravel the mystery behind the strange tremors, and meet the guardian spirit of a mystical artifact. Investigate, collect, match clues and objects through various puzzles and HOG scenes. Find historical items that will help you understand the mystery that surrounds the city. Explore different locations based on real environments that offer a perfect combination of legend and history, learning more about the real facts that inspired the game with a gallery of references. You must solve puzzles and explore different environments to find a mystical weapon and discover the mystery behind earthquakes that are destroying the city.