Cozy Puzzle Bundle
Take a break and dive into a collection of relaxing and clever puzzle games. From guiding tiny animals and stacking treasures to exploring charming islands and mysterious dungeons, each game offers a unique and heartwarming challenge. Enjoy peaceful gameplay, cute visuals, and smart level design — perfect for players who love to unwind while keeping their mind sharp. Included games: šŸ” HEN, CHICKS AND CATS šŸ’Ž LOOT STACK: RELICS HUNTER šŸš— PUZZLECAR 🐱 SOKOCAT: DUNGEON šŸļø SOKOCAT: ISLANDS Relax, think, and have fun with the Cozy Puzzle Bundle.