Ace Strike Chopper
Ace Strike Chopper will let you feel yourself as a battle pilot of combat copter. Fly with 4 different choppers, each with its own characteristics through multiple missions. Destroy your mission objectives like tanks, ships, turrets, military zones..... - Magnificent graphics and fully-featured 3d realistic models - Fast Paced Action - Full 3D - Large variety of ennemies - Missiles and Machine Gun Become a warfare ace!