Train Valley Collection
Embark on a lighthearted rail journey with our Train Valley Collection! This exclusive package brings together the classic Train Valley: Console Edition and its sequel, Train Valley 2: Community Edition. Jump aboard and transfer between these two fantastic management and puzzle experiences. Travel from the real-world stations of the first Train Valley to the thrilling landscapes of Train Valley 2. It's a bundled ticket for double the excitement and twice the train-routing fun. Get ready to navigate the tracks and explore the unique challenges that await this extraordinary train adventure. All aboard for a bundled ride you won't want to miss!_x000d_ "Train Valley - Console Edition: Build railroads in order to connect cities, tunnels and bridges. New railways are cheap when laid across bare fields, but can be expensive when demolishing forests, villages and other existing structures._x000d_ Manage increasing traffic by constructing, switches, sidings and spurs so that multiple trains can run without delays, at the same time._x000d_ Stay accident-free by precisely controlling trains during crucial moments, using pause for planning."_x000d_ "Train Valley 2 - Community Edition: Drive forward the industrial revolution in this train tycoon micro-management game! _x000d_ Build railroads, upgrade your locomotives, and keep your trains on schedule without delays or accidents to meet the ever-growing demand of the cities and industries in your tiny valley. Take your railroad company from the days of the Industrial Revolution and into the future, meeting the needs of the valley's cities and industries. So if you’ve ever wanted to solve complex logistics and transportation problems, fancied yourself as a bit of a train mogul, or you just love solving puzzles._x000d_ Train Valley 2 - Community Edition not only includes the DLCs Passenger's Flow, Myths & Rails and Editor's Bulletin, but also a selection of 158 community made levels."