Deckline
Deckline is an atmospheric war-horror card game. Out of ammo and encircled, you play one last game of Durak to distract from the inevitable. Experience the grit and dread of modern combat through the lens of a board game. Your command has abandoned you. With all resources depleted and no hope of rescue, you and your squad gather for one last game of Durak. With death closing in, you shuffle the deck, clinging to the memories of laughter and camaraderie. Now, it’s all that remains.