Snakes and Ladders Championship
3D Snakes and Ladders is a visually enhanced digital version of the classic board game, set in a dynamic 3D environment. Players move across a 3D board filled with animated snakes and ladders. The game supports a single-player mode where the player competes against multiple AI opponents. Key Features: -Single Player: Play against 1–3 AI-controlled players. -AI Opponents: Multiple AI difficulty levels for varied challenge. -6 Different characters available for the player in the game. -Animated Snakes: Snakes slither and animate when a player lands on them. -Climbable Ladders: Characters visually climb ladders in real-time. -3D Environment: Fully rendered board with zoom, rotate, and pan camera controls. 12 different challenges available for the player. Difficulty increases after each level. -Many More.