qomp2
Control a Pong ball aching to break free of its life stuck between two paddles. Explore a dangerous, minimalist world, armed with simple two button controls: tap a button to change direction diagonally by 45 degrees, and hold down a button to unleash a cathartic dash forward. That’s all you need to solve environmental puzzles and labyrinthine levels. Around each corner is a new challenge that will test your two-button and problem-solving skills. A variety of difficult enemies and bosses help you mark your time as you navigate through 30 levels spread across four worlds. qomp2 effectively captures the essence of the original 1972 Pong and its spiritual successor, the 2021 experimental indie title qomp.