Perfect Ninja Painter
Ninjas have never been... painting! Prepare for a colorful, fast-paced adventure! Perfect Ninja Painter is a colorful arcade puzzle game that's so much fun, it's hard to stop. Paint the walls through 50 levels and try to get all stars! The original Ninja Painter game has been played more than 100 million times on Flash, the web and mobiles since 2011, and now it's time to get this great experience in HD.