CSD 3 Forever Bundle!
Two incredibly delicious games! "Cook Serve Forever" - Bathe in the sights, sounds, and story of Cook Serve Forever, a narrative cooking game where you serve delicious recipes to the hungry masses of Helianthus. "Cook, Serve, Delicious! 3?!" Cook, serve and manage your food truck as you dish out hundreds of different foods across war-torn America in this massive sequel to the million-selling series!