Yuppie Psycho
"First day at a new job? What a nightmare! All players now have access to the Yuppie Psycho: Executive Edition Update! Which includes new areas, new bosses, and hours of carefully crafted new content to build on the Yuppie Psycho universe. Join Brian Pasternack, a young man with no future in a dystopian 90s society, on his first day at one of the world’s largest companies, Sintracorp. Uncertain, unprepared, and massively unqualified, will Pasternack have what it takes to shine in Sintracorp’s hierarchy? It all depends on how he performs on his first assignment… and whether he survives it. During his unconventional employee orientation, Pasternack discovers what his new job really entails: hunting a “witch” whose powers made the success of the corporation possible in the first place, but who now seems to have returned to torment its employees. Brian will meet all kinds of odd characters, escape from terrible creatures, and unravel the hidden secrets of Sintracorp’s dark past."