Yomi 2 - Complete edition
This bundle contains the base game Yomi 2 and the Renegades Expansion. The base game is packed full of characters and modes. The expansion includes two new characters (Troq and River), two new gems (Orange and Diamond), and the ability to play any of the unlockable "wacky rulesets" from the base game's Career Mode in online friend matches.