Choose your path as a Warrior, Volkhv, or Archer and journey across the lands of Borea in a story-driven open-world RPG. Uncover the source of the darkness poisoning its forests and wildlife as you take on 100+ varied quests, side with one of two factions, and shape your hero through progression, active and passive skills, and character attributes. Explore diverse biomes and three large settlements, discover secrets and references, and master deep crafting systems including alchemy, cooking, blacksmithing, enchanting, fishing, jewelry crafting, and more. Select a difficulty mode that suits your journey, from story-focused exploration to hardcore challenges with limited saving.