Xtreme Traffic Racing
Burn rubber through endless highways in the ultimate high-speed traffic racer. Weave between oncoming cars, dodge slower traffic, and push your reflexes to the limit as the road never ends. Features: 23 Sports Cars — Unlock and tune a garage of 23 sports cars, each with its own handling and top speed. Find the ride that matches your driving style. Infinite Roads — Our procedural road generation system means no two runs are ever the same. The highway stretches on forever, so the only finish line is the one your skills set. Dynamic Weather & Levels — Race across multiple environments and conditions, from blazing sunshine to treacherous ice. Adapt your driving as grip and visibility shift beneath your wheels. Multiple Camera Views — Switch between cockpit, chase, and other camera angles to race exactly the way you like it. Go first-person for the adrenaline rush or pull back for total control. Front Crash Mode — Crave chaos? Flip on Front Crash Mode and embrace the carnage as you barrel head-on into traffic for maximum impact. Floor it. Dodge everything. Survive the rush.