XIII - Preorder bundle
Pre-order XIII to unlock the Golden Classic Weapon Skins Pack! WHO ARE YOU, REALLY? XIII is a remake of the cult first-person action game that was initially released in 2003. You play as “XIII”, a man without an identity, in a solo campaign with numerous twists and turns. Inspired by the eponymous graphic novel, the game features a completely reinvented and unique cel-shading design. In XIII, players can also take part in fierce multi-player fights. The country remains in a state of shock following the assassination of President Sheridan. You wake up, wounded and with amnesia, on a deserted beach on the east coast. The only clues as to your identity are a tattoo of the number XIII near your collarbone and a locker key. Even though your memory is failing, you discover that you have the reflexes of a highly trained professional fighter. You set off in search of your past, discovering that you played a role in the murder of the President of the United States of America, and revealing the most astounding conspiracy ever hatched in the country's history. * The remake of the 2003 cult FPS initially released on PC, PlayStation 2, Xbox and Nintendo Gamecube. * A new artistic direction that respects the original work and its iconic cel-shading design. * Numerous references to the eponymous graphic novel, with onomatopoeia, speech bubbles, panels and more. *Music and voices from the original version. * A conspiracy-based plot with numerous twists and turns. * Varied gameplay with action, infiltration and exploration phases. * A breathtaking solo campaign with 34 levels. * A brutal arsenal of 15 weapons to get your memory back. * Fierce multi-player fights.