WrestleQuest demo
THE ULTIMATE PRO WRESTLING ADVENTURE – Powerbomb and piledrive your way through a massive pixel art universe where professional wrestling and RPG fantasy collide. WRESTLE WITH DESTINY – Take a hero’s journey ...in tights! Upgrade from aspiring rookie to world champ by training, learning, glamming, and SLAMMING to the top of the pro wrestling food chain. YOUR IDOLS AWAIT – Draw inspiration from wrestling icons like Jake the Snake Roberts, "Macho Man" Randy Savage, and even André the Giant. Explore worlds based on their lofty careers. HEART-POUNDING ACTION – Classic RPG combat meet wrestling moves, match styles, and gimmicks galore. GOOD GUYS, BAD GUYS, LIZARDS, ROBOTS, AND MORE – Wild realms, exotic monsters, action figure fighters, and spandexed allies await as this fantasy goes beyond the ring. GEAR UP ON YOUR WAY TO THE TOP – Choose your moves, style, taunts, and even your entrance as you learn what it takes to be the cream of the crop in the pro wrestling world of your dreams.