Poetic, philosophical and challenging platformer experience? That’s all about Words of Wisdow — innovative mix of hardcore platformer with text riddles and word puzzles. To get the hang of this game players will have to equally use their wits and fingers — in order to survive the questions of deadly jester, disappearing platforms and hidden deadly spikes. 2D pixelart adventures of our witty hero will require everything you have to survive different kinds of puzzles and challenges. This game grows on you with every completed room and quest — and there are plenty of those too! If you’re looking for the nostalgic feeling of old-time goodies, search no more. Words of Wisdom will help you to experience both sides of any good puzzle: physical and philosophical. Are you ready to get challenged by our game?