Witchdoctor β Early Unlock Ticket
Witchdoctor β, which uses powerful plasma bullets to keep the enemy's movements in check, is now available! Get a head start with an Early Unlock Ticket! Contains the following content: - Witchdoctor β Early Unlock Ticket Exosuits accessible with Early Unlock Tickets can also be obtained by fulfilling the unlock conditions in the game. Please note that they can be purchased even if you have already obtained them. Note: Items included in this set may also be available for purchase individually or as part of other sets. Please be careful of duplicate purchases. Obtained additional contents can be used by going from the title screen to the in-game home screen. Note: This DLC is only playable on the Microsoft account that purchases it. Even if you are the organizer of a family group, family member accounts will not receive it.