Wings of Endless
An epic 2D ARPG adventure awaits in the world of Wings of Endless! Discover the secret of a forgotten war in Wings of Endless, a platforming Action-RPG with a captivating Pixelart style that will draw you in from start to finish. Step into the role of Hariku, a brash bounty hunter who boasts of being the best at his craft. Step into the role of Hariku, a brash bounty hunter who boasts of being the best at his craft. His life dramatically changes when a seemingly routine task morphs into an epic adventure, revealing the mysteries of an ancient war that was believed to have ended generations ago. Accompanied by his enigmatic talking owl, Owly, and various unexpected allies, Hariku will explore vast varied landscapes, from arid deserts and damp marshlands to thick forests and icy snow zones. Every corner of this fascinating world is packed with secrets waiting to be uncovered.