Wild Woods
Wild Woods is a couch co-op game full of action, teamwork and woodland critters. One to four players take on the role of brave little cats defending their wooden wagon on its way through a dangerous forest. Clever cooperation is key as their way is full of obstacles. While daytime is all about collecting resources and improving your trusty wagon, things get risky during the night. When the sun sets, bandit bunnies and badgers rally to attack! The feline friends must defend their wagon while ensuring their beacon fire does not die out. During their journey players must consider how they want to approach the dangers of each adventure. Extra rewards await if they decide to go for challenging encounters! Will you keep stacking challenges to try and go for the biggest prize? On the other hand, going a safer route might allow for more risk-free collection of resources. Discover the thrill of choosing your own level of risk — it's all part of the adventure. Each journey has its own course and it is up to you to make wise decisions accordingly. Play the way you want to. Multiplayer sessions in Wild Woods can be played locally, fully online, or with a mix of local and online players! Chase new high scores with your friends and, while you are playing, unlock new skins for your favorite band of cats!