Wild West - Hidden Objects Xbox
Try out the role of a detective in the world of Cyber Wild West! You arrive at the mysterious town of Red Hook, where technology reigns supreme. However, there’s one problem, the town treasury was stolen and the old sheriff was kidnapped! Conduct an investigation like a real detective: collect clues, talk to witnesses, get tips from townspeople, and gather information about your next destination. You will never guess what lies around the bend, but you can be sure it’s going to be fun! The Cyber West is waiting. Search for hidden items to reveal story clues that unlock new locations. Unusual characters, a mysterious gang, a competitor in the investigation, and, of course, a femme fatale are waiting for you! Embark upon a journey to carve out your own legend in the world of the Cyber Wild West! Features of the game: - Atmospheric cyberpunk western. - Locations contain several sets of hidden items and clues. Re-play in an engaging way! - Among the classic locations, you’ll encounter 360-degree panoramic ones - Build a collection of rewards for successfully completing locations in a variety of modes!