Whiskey Mafia: Blacklist
Step into the gritty streets of Chicago in Whiskey Mafia: Blacklist, a story-driven crime adventure. Play as a determined detective navigating a city full of gangsters, corrupt cops, and hidden dangers. Investigate crimes, follow leads, interrogate witnesses, and uncover the secrets of a mysterious Russian crime syndicate. Explore diverse locations from bustling markets and shady bars to the dangerous docks. Experience immersive dialogues, thrilling chases, and tense confrontations in a detailed, atmospheric city. Can you survive the criminal underworld and bring justice to the streets of Chicago?