Walking Sim Horror Bundle Vol 1
Roam the unknown and piece together the truth scattered across the unwelcoming worlds of Fort Solis and The Backrooms 1998 in the Walking Sim Horror Bundle Vol. 1! FORT SOLIS: Responding to an unusual emergency call from a remote mining base, Jack arrives at the dark and desolate Fort Solis. With storm warnings imminent, he heads inside to make desperate contact. As the night grows longer, events spiral out of control, and the mystery of what happened to the crew begins to reveal itself. The storm is approaching, limiting Jack’s escape as he looks to hold out until morning arrives. FEATURES: IMMERSIVE STORYTELLING - experience the long night alongside the cast through carefully crafted audio and video logs, VISUALS OUT OF THIS WORLD - a blend of rich details and captivating facial and body animation makes the universe of Fort Solis feel truly alive, THE VOICES OF THE STORM - performances from Roger Clark, Troy Baker and Julia Brown deliver emotion with every chapter, 4 CHAPTERS, ONE STORY - binge the game in one intense session or enjoy it chapter by chapter, like an episodic TV show. REVIEWS: “Fort Solis features some of the best voice acting I've heard, and an engaging story that carries you through to the tense reveal at the end” God is a Geek “Fort Solis has AAA aspirations, and it shows quite clearly in a few ways. For one, the game looks gorgeous. Built in Unreal Engine and presenting gameplay in an over-the-shoulder style, it would be easy to mistake this indie for the next big-budget cinematic thriller.” Gamespot *** THE BACKROOMS 1998: The Backrooms 1998 is a first-person found footage psychological horror survival game where it tells the story of a young teen after accidentally falling into the depths of The Backrooms in 1998. Roam freely, mark, explore and try to unravel the story - however you are not alone. Don't scream. TRIGGER WARNING: This game may be disturbing to some audiences as this game contains real disturbing footage, sounds, fear nature, jump scares, gore, extreme violence, murders and intense horror that may not be for the faint of heart. Play this game at your own risk. CAN YOU ESCAPE THE BACKROOMS?