Up 2 You DLC
Car Dealer Simulator enters a whole new level with the Up 2 You DLC - and it's all up to you. The Up 2 You DLC lets you customize everything, from your dealership to your cars. Redesign your office with new walls, floors, ceilings, storefront windows, and doors to create the dealership style you've always wanted. New furniture and decorations provide even more ways to make the place your own. The DLC also unlocks a full range of car tuning and customization options for both your personal vehicles and the cars you sell. Choose from a wide selection of liveries and decals, swap wheels, windows, and hoods, install spoilers, bumpers, side skirts, headlights, and other body parts, and upgrade components to boost performance. Customization extends to vehicle interiors as well. Change upholstery, steering wheels, and decorative details to create cars that will impress your customers. A mysterious group of car enthusiasts will begin gathering at night near the motel in Winston Springs... ...and that leads to the biggest surprise of all - not every car has to be sold. Build your dream ride and take part in illegal nighttime races, where money is on the line and sometimes even the competitors' cars. Earn Fame levels and become the champion of both street and off-road racing.